Skip to main content
Snelle en persoonlijke service
Maatwerkoplossingen
Concurrerende premies

Contact

ACL Verzekeringen

Hanzepoort 25
7575DB Oldenzaal

Postbus 314
7570AH Oldenzaal

IBAN: NL85 ABNA 0425 6458 94
Inc. ID: NL92ZZZ081892790000

Algemeen

“Wilt u een polis afsluiten bij ACL Verzekeringen? Dat kan uitsluitend via professionele advieskantoren/tussenpersonen. Heeft u een eigen tussenpersoon? Neem dan contact op met die adviseur. Heeft u nog geen tussenpersoon? Laat het ons weten, dan kunnen wij u in contact brengen met een onafhankelijk adviseur.”

We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:00.

Buiten reguliere kantooruren en in geval van schade, kan gebeld worden met Lengkeek 0800-53645335. De dienstdoende (eigen) alarmcoördinator neemt de gegevens op en naar gelang de aard van de zaak wordt via de coördinator een expert opgeroepen en ingeschakeld.

Schade melden

U wilt een schade melden. Dit kan bij voorkeur per e-mail. Stuurt u een e-mail naar schade@aclverzekeringen.nl, voeg eventuele bijlagen zoals foto’s toe en geef een omschrijving van de schade.

Zijn de bijlagen te groot? U kunt ze ook per post opsturen (Hanzepoort 25, 7575 DB Oldenzaal) of met ons delen via bijvoorbeeld Dropbox of WeTransfer.

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft: 088 7373 200

Werken bij

Klachtenprocedure

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Wanneer u een klacht heeft dan kunt u dat per email of brief aan ons kenbaar maken tav onze klachtenfunctionaris. Onze gegevens zijn:

Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen dan ontvangt u van ons binnen 7 werkdagen dagen een schriftelijke bevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een eerste inhoudelijke reactie.

Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke instantie. Dit kan nadat onze interne klachtenprocedure volledig is doorlopen. We laten u altijd weten wanneer u de interne klachtenprocedure hebt doorlopen.

Hierna kunt u de klacht voorleggen aan onderstaande onafhankelijke instantie:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

(alleen mogelijk als u een verzekeringsovereenkomst via ons heeft afgesloten)

De klacht wordt alleen door het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) behandeld als je een consument of klein zakelijke ondernemer bent en de interne klachtenprocedure hebt doorlopen. Als wij u doorverwijzen naar het Kifid, kunt u de klacht binnen drie maanden daar indienen.

Indien de klacht (gedeeltelijk) betrekking heeft op het handelen of nalaten van een letselschadebehandelaar of een tuchtrechtelijk aspect heeft dan verwijst Kifid dat deel van de klacht door naar de Tuchtraad Financiële Dienstverlening (Assurantiën). Als de klacht wordt doorverwezen, wordt u hierover geïnformeerd door het Kifid.

  • Gegevens Kifid:

  • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

  • Postbus 932572509 AG Den Haag

  • Telefoon(070) 333 89 99

Rechter

Ook is het mogelijk om met uw klacht naar de burgerrechter te stappen. Wanneer u met uw klacht naar de rechter gaat kunt u niet meer naar het Kifid. Let op: als het Kifid al een bindende uitspraak heeft gedaan, dan kunt u niet meer naar de rechter. Als u naar de rechter gaat kost dat geld. Bemiddeling door Kifid is (grotendeels) gratis. Zie ook de consumenteninformatie “Een financiële klacht” van de AFM.